Přihlásit se

Jak je to s banány doopravdy?

Co banány obsahují?

Banány obsahují sacharidy, bílkoviny a minerální látky. Díky tomuto složení mají blahodárné účinky na naše srdce a nervy. Kvůli vysokému obsahu sacharidů nám banány dodají okamžitou energii. Nižší příjem sacharidů nalezneme u zelených banánů. Čím více banány dozrávají, jsou žlutější a mění se jim také obsah sacharidů na vyšší.

Jsou banány při dietě vhodné?

Pokud chceme zhubnout banány nám v tom určitě nezabrání. Samozřejmě pokud nesníme celý balík banánů. Musíme však dodržovat také určitá pravidla kdy banány jíst. Nejvhodnější je banán jíst na snídani. Přidat si jej můžeme například do jogurtu nebo jej sníst jen tak. Dodá nám potřebnou energii hned z rána a budeme moci začít den s úsměvem. Samozřejmě bychom měli banán konzumovat nejlépe dopoledne, popřípadě do 15 hodiny jako veškeré ovoce. Večer už by se banány při dietě jíst neměly, kvůli vyššímu obsahu sacharidů.

Kde banány skladovat?

Jak už každému určitě napovídá, banány mají rády teplo. Jak doma, tak také v obchodech by banány měly být uloženy v místnosti, kde je 13 a více stupňů. Pokud uvidíte banány v obchodě, které jsou uloženy v chladnějších místech, vůbec je nekupujte. Chlad banánům jen ublíží, nejen změnou barvy, ale především chuti. Nedělejte proto stejnou chybu doma a uložte banány pěkně do tepla.

Nebojte se banány při dietách konzumovat, pokud budete dodržovat správnou teplotu a čas. Vaše tělo bude spokojené, nebude tolik toužit po sladkém a budete dostatečně nabití energií.

Odkaz na zajímavý E-shop